Facebook annoncering og Amazon – EP #012

Facebook annoncering og Amazon – EP #012

Kan man egentlig bruge Facebook annoncering til at henvise kunder til sine produkter på Amazon? – Det er et af de spørgsmål, som vi er blevet stillet mest. I denne episode af Amazon Insiders har vi besøg af Halfdan Timm, Partner og Head of Social i Obsidian Digital, for at få svaret på dette spørgsmål…

Kan man kombinere Facebook annoncering med Amazon?

Det korte svar til dette spørgsmål er; Ja, det kan man godt. Spørgsmålet du i stedet skal stille dig selv, er om det kan betale sig at annoncere på platforme med formål om at henvise trafik til dine produkter på Amazon fremfor din egen webshop.

Vi har i denne episode, som skrevet ovenfor, besøg af Halfdan Timm, som giver os og jer nogle gode tips til, hvordan du bedst kan kombinere Facebook annoncering med Amazon. I episoden snakker vi blandt andet med Halfdan om følgende områder:

  • Hvordan laver du Facebook annoncering til Amazon?
  • Hvad koster det at lave Facebook annoncering?
  • Hvem bør bruge Facebook annoncering i kombination med Amazon?
  • Hvad er fordelene og ulemperne ved at henvise potentielle kunder til Amazon fremfor din egen webshop?
  • Kan du måle sine konverteringer hvis man bruger Facebook annoncering til Amazon?

Vi håber du vil give denne episode et lyt. Hvis du har nogle spørgsmål, så er du velkommen til at stille dem i kommentarfeltet under afspilleren, eller i vores Facebook gruppe, Amazon Insiders – DK.

Tilmeld dig Amazon Insiders på Facebook
Er du ikke allerede medlem af vores Facebook gruppe ’Amazon Insiders – DK’? Så gå ind og meld dig ind i dag. ’Amazon Insiders – DK’ er din genvej til sparring og debat omkring salg og markedsføring på Amazon. I gruppen kan du stille spørgsmål som du måtte have om Amazon.

Klik her for at se og tilmelde dig Danmarks største Amazon community på Facebook.



Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *