Hvilke nye funktioner er der kommet på Amazon Ads? – EP #031

Hvilke nye funktioner er der kommet på Amazon Ads? – EP #031

Amazon Insiders
Amazon Insiders
Hvilke nye funktioner er der kommet på Amazon Ads? - EP #031
Loading
/

Selvom de er verdens 3. største annonceringsplatform, informere de ikke altid os annoncører, når nye funktioner bliver rullet ud. Henover de seneste par måneder, har Amazon lanceret flere nye funktioner. I denne episode kommer vi ind på dem alle. Vi fortæller også om vores erfaringer med dem – og hvordan du kan implementere det i din annoncering på Amazon.

Blandt de nye funktioner finder du:

  • Sponsored Display – Amazon remarketing/retargeting for Sellers (nu en implementeret del af Sponsored Product Ads).
  • Target af FBA/non-FBA Sellers.
  • Early Reviewer Programme er rullet ud i flere markeder, herunder UK.
  • Det nye design af Amazon Seller Central – også i Europa.

… og Enhanced Brand Content? Bliver det tilgængeligt for alle sellers, og derfor ikke længere kun vil være forbeholdt brand-owners?

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *